Víťazom súťaže ShopRoka, organizovanej portálom Heureka, v kategórii Cena kvality sa stal mtbiker.sk. Titul najobľúbenejšieho e-shopu si opäť odniesol Lidl. Informovala o tom Heureka, ktorá ocenila internetové obchody po pätnástykrát. Heureka rozdala ocenenia v štyroch kategóriách – Cena kvality, Cena popularity, Cena Heureky a najnovšie aj Cena za udržateľný rozvoj.
Absolútnym víťazom v kategórii Cena popularity sa stal e-shop spoločnosti Lidl, ktorý zvíťazil štvrtý raz po sebe. Špeciálnu cenu Heureka udelila portálu Ritkavsuchu.sk, ktorý zaujal porotu výnimočným príbehom a konceptom e-shopu. „Či už je to veľká firma alebo e-shop lokálneho výrobcu, vďaka online predaju viete osloviť zákazníkov po celom svete,“ uviedol člen odbornej poroty Martin Prunner.
Najnovšie články
Cenu za udržateľný rozvoj si odniesli tri internetové obchody Soaphoria.sk, TierraVerde.sk a ecolife.sk, ktoré minulý rok získali certifikát v oblasti udržateľného e-shopu.