OVB spúšťa appku na hodnotenie práce sprostredkovateľov

OVB Allfinanz Slovensko spustila aplikáciu na hodnotenie práce sprostredkovateľa. Od 1.9.2017 má každý klient možnosť po stretnutí ohodnotiť kvalitu práce svojho sprostredkovateľa.

Najnovším krokom OVB v elektronizácii je nová webová aplikácia, vďaka ktorej môže klient okamžite po stretnutí ohodnotiť svojho sprostredkovateľa. „Chceme, aby naši sprostredkovatelia boli ešte lepší, aby odvádzali ešte kvalitnejšiu prácu. V tom nám môžu výrazne pomôcť práve klienti, ktorí majú s našimi spolupracovníkmi bezprostredný kontakt a najlepšie poznajú ich prácu,“ hovorí Jaroslav Vonkomer, predseda predstavenstva OVB Allfinanz Slovensko.

Hodnotenie zaberie klientovi maximálne 60 sekúnd. Po prihlásení prideľuje klient svojmu sprostredkovateľovi hviezdičky v troch kategóriách celková spokojnosť, znalosť produktov a vystupovanie. Následne hodnotí, do akej miery by odporúčal sprostredkovateľa ďalším klientom a môže pridať svoje poznámky.

„Report z hodnotenia dostáva sprostredkovateľ, jeho vedúci a krajský riaditeľ. Podnety od klientov budú na pravidelných stretnutiach analyzované a pomáhajú pri ďalšom rozvoji našich spolupracovníkov. Hodnotenie od klienta dáva  sprostredkovateľovi okamžitú a priamu spätnú väzbu. Zároveň sa stáva nástrojom k podpore pravidelného vzdelávania,“ dopĺňa Marek Mihok, riaditeľ IT oddelenia OVB Allfinanz Slovensko


Niekoľko faktov o aplikácii na hodnotenie práce sprostredkovateľov OVB

•             Webová aplikácia s responzívnym dizajnom (upravená aj pre smartfóny) je dostupná na adrese moje.ovb.sk

•             Klient po stretnutí môže hodnotiť v 4 kategóriách a pridať poznámku k hodnoteniu

•             Hodnotí sa prideľovaním hviezdičiek (1-5)

•             OVB ako najväčšia spoločnosť v oblasti finančného sprostredkovania má v súčasnosti  vyše 5 600 sprostredkovateľov


 

Súvisiace články

Aktuálne správy