Tržby H&M v máji aj za celý 2. kvartál vzrástli

Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v máji nárast tržieb v lokálnych menách o 4 %.

Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v máji nárast tržieb v lokálnych menách o 4 %. A po prepočítaní na švédske koruny sa jeho obrat minulý mesiac zvýšil až o 8 %.
Na ilustráciu, vlani v máji stúpli tržby H&M v lokálnych menách o 9 %.
V 2. štvrťroku obchodného roka 2016/17, teda v období marec-máj 2017, sa tržby reťazca bez dane z pridanej hodnoty (DPH) a prepočítané na švédske koruny zvýšili na 51,38 miliardy SEK (5,27 miliardy eur) zo 46,87 miliardy SEK v rovnakom období minulého roka.
A tržby vrátane DPH v 2. kvartáli vzrástli o 10 % na 59,54 miliardy SEK z 54,34 miliardy SEK pred rokom. V lokálnych menách sa tržby za tri mesiace do konca mája vrátane DPH zvýšili o 5 %.
Spoločnosť H&M mala na konci mája na celom svete 4498 predajní, zatiaľ čo vlani v rovnakom období prevádzkovala 4077 obchodov.
Kompletné výsledky za 2. štvrťrok zverejní H&M 29. júna.

Súvisiace články

Aktuálne správy