Zástupcovia informačných centier sa vzdelávajú v online marketingu

Infoseminár, ktorý pre zástupcov turistických informačných centier, cestovných kancelárií, ako i ubytovacích zariadení v kraji pripravila Krajská organizácia Košice Región Turizmus, sa koná dnes v Košiciach. Ide o druhý ročník tohto podujatia.
„Tento rok sme ho preorientovali na takú, povedal by som modernú nôtu. Sústreďujeme sa na online marketing a digitálny priestor, ktorý sa už stal pevnou súčasťou života každého človeka a v cestovnom ruchu zohráva veľmi dôležitú úlohu, ktorú nemožno opomenúť,“ uviedol pre TASR Viktor Wurm z Košice Región Turizmus.
Účastníci sa podľa jeho slov dozvedia, ako efektívne konštruovať a cieliť online kampane. „Môžu sa dozvedieť, ako najautentickejšie podávať svoj obsah, ktorý chcú dostať k potenciálnemu návštevníkovi,“ vysvetlil.
Tvrdí, že prítomnosť na sociálnych sieťach alebo v online priestore je v súčasnosti neodmysliteľná. „Ľudia sa dnes rozhodujú, kam vycestovať, ak hovoríme o návštevníkoch zo vzdialenejších miest, na základne informácií z internetu alebo odporúčania iných na internete. Preto si myslíme, že pre ľudí, ktorí sa zúčastňujú na tomto infoseminári, je mimoriadne dôležité, aby boli informovaní aj v tomto smere,“ povedal Wurm.
Príkladom online nástroja vhodného pre oblasť turizmu je podľa neho mobilná aplikácia, ktorú pred rokom a pol spustili. „Je to univerzálny sprievodca po košickom regióne. Disponuje napríklad aj plánovačom výletov, ktorý je prepojený s databázou našej internetovej stránky. Návštevník si môže naplánovať, aké miesta chce navštíviť, alebo si môže pridávať miesta medzi obľúbené,“ priblížil Wurm.
Prevádzkový riaditeľ Travel Massive v Česku a líder londýnskej pobočky Petr Klymec prišiel predstaviť globálnu platformu pre sieťovanie profesionálov v cestovnom ruchu. „Ľudia sa môžu prepájať na lokálnej i globálnej úrovni, ktorá dnes funguje v 134 krajinách sveta vrátane Slovenska. Máme možnosti medzi sebou prepojiť biznisy, podnikateľov a ľudí naprieč vertikálami cestovného ruchu,“ vysvetlil Klymec.
Košice Región Turizmus zároveň predstaví aj svoju aktuálnu nosnú tému destinácie „UNESCO na dosah“, ktorá zúčastneným poslúži ako prípadová štúdia pre širšiu diskusiu o destinačnom online marketingu.

Súvisiace články

Aktuálne správy