Meta tvrdí, že reklamy na jej platformách zvýšili vďaka AI návratnosť výdavkov

Reklamy na sociálnych sieťach spoločnosti Meta Platforms zaznamenali vďaka zapojeniu umelej inteligencie (AI) zvýšenie návratnosti výdavkov v priemere o 32 percent. V rozhovore s agentúrou Bloomberg to dnes na Svetovom ekonomickom fóre (WEF) v Davose povedala Nicola Mendelsohnová, ktorá vo firme vedie tím Global Business Group.

Mendelsohnová uviedla, že zo reklamy využívajúcej AI znížili výdavky pri získavaní klientov a zákazníkov približne o 17 percent. Výrazne podľa nej tiež uľahčili proces tvorby kampaní. Kým predtým si príprava kampane vyžiadala 15 až 30 krokov, teraz je možné to podľa nej zvládnuť jedným tlačidlom.

Spoločnosť Meta vlani pre inzerentov zaviedla nástroje generatívnej AI s funkciami, ktoré umožňujú rýchlejšie vytvárať obrázky a texty a odhadovať úspešnosť reklám. Agentúra Bloomberg tento krok spája s širším úsilím firmy zlepšiť výkonnosť a kompenzovať stratu údajov o cielení reklamy, o ktorú Meta prišla po zmenách ochrany osobných údajov spoločnosti Apple.

Viac o téme: Meta Platforms , reklama , umelá inteligencia , umelá inteligencia AI , výdavky

Súvisiace články

Aktuálne správy