V predošlých dňoch mala Tatra banka problémy so svojimi službami. Výpadky zaznamenali zákazníci aj v piatok v dopoludnia.
Tatra banka informovala o odstránení prvých chýb ešte v stredu. „Vážení klienti, výpadok našich systémov bol odstránený a naše služby sú opäť dostupné v plnom rozsahu. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie,“ uviedli v ozname.
- Štát urobil experiment na živnostníkoch: Odstrašujúca komunikácia mala zlepšiť platenie odvodov! Ako to dopadlo?
- Unikátna budova v centre Bratislavy má nového majiteľa: Aká je jej budúcnosť? (foto)
- Definitívny koniec nemocnice na Rázsochách? Ministerstvo zrušilo zmluvu s projektantmi, ďalšie milióny skončili v koši!
Podobné problémy však mali v banke aj v piatok dopoludnia. Na nefunkčnosť mobilnej aplikácie Tatra banky sme narazili aj my v redakcii, keď sme sa snažili prihlásiť. Najskôr vyzeralo, že všetko funguje a podarilo sa nám prihlásiť, avšak po načítaní sa nezobrazili žiadne údaje. Aplikácia sa tvárila, že sa snaží všetko načítať, no bez úspechu.
Pri druhom pokuse o prihlásenie sa nám ani nepodarilo prihlásiť a na displeji sa zobrazila chybová hláška, ktorá hovorila o tom, že sa vyskytla neznáma chyba.
Na nemožnosť prihlásenia upozorňovali v piatok dopoludnia aj klienti na Facebooku banky pod posledným príspevkom.
Oslovili sme aj hovorkyňu Tatra banky, aby nám objasnila, ako dlho bude výpadok trvať a čoho všetkého sa týka.
„Z dôvodu neplánovaného výpadku môžu zaznamenať klienti spomalenú odozvu niektorých služieb v Internet bankingu alebo mobilnej aplikácii Tatra banka. Na odstránení výpadku intenzívne pracujeme. Ospravedlňujeme sa za diskomfort a ďakujeme za pochopenie,“ uviedla počas piatkového výpadku hovorkyňa Tatra banky Simona Miklošovičová pre web oPeniazoch.sk.
Evidovali ste v uplynulých dňoch výpadok mobilnej aplikácie Tatra banky aj vy?
Podobný oznam sa objavil aj na Facebooku Tatra banky v komentároch. Platby kartou by podľa všetkého fungovať mali.
V piatok krátko predpoludním nás hovorkyňa Tatra banky informovala, že služby v aplikácii Tatra banka a Internet bankingu opätovne fungujú so štandardnou odozvou. Klientom sa banka ospravedlnila za vzniknuté komplikácie.