Situácia v Stupave je stabilizovaná, do normálnej prevádzky sa vráti 15.1.

Slovenská pošta vyriešila problémy s doručovaním zásielok vo svojej pobočke v Stupave dočasným posilnením personálu. V normálnej prevádzke bude fungovať od 15. januára. Informovala o tom Silvia Turnerová z odboru komunikácie Slovenskej pošty. O problémoch stupavskej pošty informoval v stredu (21.12.) denník Sme.
Dôvodom problémov v Stupave bolo podľa Turnerovej viacero ukončení pracovného pomeru a práceneschopnosť niektorých zamestnancov, čo spôsobilo dočasné obmedzenie poskytovania niektorých služieb a otváracích hodín, a to na obdobie adaptácie náhradných zamestnancov.
„Za vzniknuté problémy sa obyvateľom Stupavy ospravedlňujeme, no niektoré skutočnosti nevieme ovplyvniť. Pošta v Stupave už bola posilnená o dvoch operatívnych zamestnancov a dvoch referentov z hlavnej pošty v Malackách a šiestich brigádnikov, ktorí zabezpečujú činnosti súvisiace s doručovaním pošty,“ priblížila Turnerová.
Otváracie hodiny na tejto pobočke budú podľa nej do 23. decembra predĺžené do 19. hodiny, nakoľko v poobedných a podvečerných hodinách býva na pošte zvýšený počet klientov.
V súčasnosti prebiehajú aj ďalšie procesné úkony v súvislosti s posilnením pošty. „Prijatými opatreniami bude od 15. januára zabezpečená obsadenosť dostatočného počtu pracovných miest potrebných k plynulému poskytovaniu služieb,“ dodala Turnerová.

Súvisiace články

Aktuálne správy