Slovak Business Agency chce získať komplexné informácie o podnikateľskom prostredí na Slovensku

Predmetom zverejnenej zákazky v celkovej predpokladanej hodnote 217 tisíc eur bez dane z pridanej hodnoty je monitoring podnikateľského prostredia.

Slovak Business Agency chce získať komplexné informácie o podnikateľskom prostredí na Slovensku prostredníctvom jeho monitoringu. Ako sa ďalej uvádza vo výzve na predkladanie ponúk zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania, celková predpokladaná hodnota zákazky je 217 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Predmetom verejného obstarávania je monitorovanie podnikateľského prostredia na Slovensku prostredníctvom analýz v rámci národného projektu Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu Think Small First.

„Cieľom je zabezpečiť komplexné informácie o podnikateľskom prostredí vrátane porovnania situácie v SR s podmienkami podnikania v ostatných krajinách (s dôrazom na susediace krajiny Európskej únie) a identifikovaním vhodných príkladov opatrení pre prenos do podmienok SR,“ uvádza sa vo výzve. Lehota na predkladanie ponúk je do 9. decembra tohto roku. Pri vyhodnotení ponúk sa bude prihliadať na kvalitu tímu expertov (relatívna váha 20) a na cenu (relatívna váha 80). Dĺžka trvania zákazky je stanovená na 45 dní.

Slovak Business Agency predstavuje na Slovensku kľúčovú a najstaršiu špecializovanú inštitúciu z hľadiska podpory malých a stredných podnikov. Vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou Európskej únie a slovenskej vlády. Je to jedinečná platforma verejného a súkromného sektora. Zakladajúci členovia sú Ministerstvo hospodárstva SR, Združenie podnikateľov Slovenska a Slovenský živnostenský zväz.

Súvisiace články

Aktuálne správy