ZSSK otvorila nové zákaznícke centrum na Trnavskom mýte v Bratislave

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) otvorila v utorok nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte v Bratislave. Informoval o tom hovorca spoločnosti Tomáš Kováč.
Zákaznícke centrum podľa hovorcu ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice, ale aj iné doplnkové služby.
Prostredníctvom novej prevádzky chce dopravca osloviť čo najviac zákazníkov. „Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30.000 ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ zdôvodnil Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.
ZSSK prevádzkuje v Bratislave tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúci nájdu na Hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.

Súvisiace články

Aktuálne správy