Zisk módneho reťazca H&M v štvrtom kvartáli klesol o 33 %

Reťazec za október až december vykázal zisk v objeme 3,99 mld. švédskych korún.

Švédsky módny obchodný reťazec Hennes & Mauritz AB (H&M) v štvrtom kvartáli evidoval pokles zisku o 33 percent na 3,99 mld. švédskych korún (SEK). Tržby spoločnosti sa počas októbra až decembra znížili o 2 percentá na sumu 50,4 mld. SEK. Existuje „stále potenciál pre silný rast v niektorých regiónoch, kým v iných môžeme dosiahnuť lepšiu rovnováhu znížením predajnej plochy,“ uviedol generálny riaditeľ firmy Karl-Johan Persson.

Skupina plánuje v tomto roku otvoriť približne 390 nových predajní a zatvoriť 170 obchodov, pričom nové predajne plánuje otvoriť v Uruguaji a na Ukrajine. Spoločnosť sa zároveň snaží prispôsobiť všeobecnému posunu spotrebiteľov smerom k nákupom cez internet a značky H&M a H&M Home sa začnú v marci predávať v Číne prostredníctvom internetovej obchodnej platformy Tmall.

Súvisiace články

Aktuálne správy