Tesco Mobile vlani zvýšil tržby o takmer 79 % na 3 mil. eur

Virtuálny mobilný operátor Tesco Mobile vlani zdvojnásobil počet svojich zákazníkov, keď ich ku koncu roka evidoval viac ako 58 tisíc.

Virtuálny mobilný operátor Tesco Mobile v uplynulom roku zaznamenal 78,5-percentný nárast tržieb, ktoré ku koncu decembra dosiahli viac ako 3 mil. eur. Operátor vlani zdvojnásobil aj počet svojich zákazníkov, keď ich ku koncu roka evidoval viac ako 58 tisíc, pričom niekoľko stoviek zákazníkov si prenieslo do Tesco Mobile aj svoje telefónne číslo. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) zostal vlani v porovnaní s predošlým rokom stabilný na úrovni 6,7 eur.

Tesco Mobile spustil koncom novembra minulého roku aj možnosť aktivovať si mobilný internet, ktorý podľa neho do konca roka využilo niekoľko stoviek zákazníkov. „Aj v aktuálnom roku chceme pokračovať v nastavenom trende a zároveň si udržať spokojnosť zákazníkov, ktorá je druhá najvyššia spomedzi všetkých mobilných operátorov,“ uviedla v stredu marketingová manažérka Tesco mobile Alexandra Grič. V nezávislom prieskume totiž Tesco Mobile skončil spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov na druhom mieste v rámci úrovne spokojnosti zákazníkov. Najspokojnejší boli respondenti s cenami a poskytovaním výhodných služieb.

Tesco mobile je partnerský produkt spoločnosti Tesco Stores SR, a.s., a spoločnosti Telefónica Slovakia, s.r.o., predávaný v rámci predajnej siete Tesco. Služba bola uvedená na slovenský telekomunikačný trh v roku 2009. Spoločnosť Tesco Stores vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 116 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 21 expresov, 56 hypermarketov a 17 čerpacích staníc, v ktorých zamestnáva celkovo 9 500 ľudí. Firma taktiež prevádzkuje dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede.

Súvisiace články

Aktuálne správy