CEO startupu ProfitUp: Pomáhame maloobchodníkom zvýšiť tržby

, PR článok

ProfitUp je riešenie určené na zber, spracovanie a analýzu veľkého množstva maloobchodných dát. Má jasný cieľ - zvýšiť tržby a zlepšiť ďalšie kľúčové ukazovatele maloobchodníkov.

Maloobchodné prostredie sa dnes vyvíja extrémne rýchlo a je vysoko konkurenčné. Aby firmy obstáli, mali by čo najefektívnejšie vyhodnocovať veľké množstvo dát – od výkonnosti predajní až po neustále sa meniace nákupné správanie zákazníkov. Až 52% maloobchodníkov dnes považuje zber a analýzu dát za kľúčový cieľ a až 72% maloobchodných lídrov vyžaduje rozhodnutia založené na faktoch. Presne na to je tu ProfitUp. Revolučná aplikácia vďaka prehľadnému spracovaniu takýchto dát umožní robiť správne rozhodnutia, a tak zvyšovať tržby, znižovať náklady a zlepšovať ďalšie dôležité ukazovatele výkonu.

Inovatívne riešenie zo Slovenska

ProfitUp vznikol ako start-up dvoch zakladateľov z Piešťan, ktorý získava úspech nielen na Slovensku, ale po celom svete. Dôvod úspechu je jasný – ProfitUp pomôže firmám zozbierať a jednoducho zanalyzovať dôležité dáta. Firmy tak môžu presne zistiť napríklad to, ako fungujú ich predajne, pochopiť nákupné správanie zákazníkov, získať presné skladové reporty a analýzy, ale aj iné zaujímavé informácie. Vďaka tomu si môžu efektívnejšie plánovať logistiku, segmentovať zákazníkov, alebo aj plánovať reklamu. Možnosti využitia Big Data v maloobchode tu ale nekončia.

Maloobchodníci nevedia využívať Big Data

Podľa CEO ProfitUp Daniela Minárika maloobchodníci mnohokrát nevedia, čo všetko sa dá v maloobchode sledovať a aké reporty a analýzy im pomôžu. „Vďaka ProfitUp môžu klienti sledovať parametre od najpredávanejšieho produktu, cez najvyťaženejšiu hodinu až po zákazníka, ktorý prináša najvyššiu maržu,“ skonštatoval. „Pri vytváraní riešenia sme sa snažili vytvoriť nástroj, ktorý bude rýchly na implementáciu, intuitívny na používanie a cenovo dostupný pre široké spektrum klientov. Práve preto sme sa rozhodli ísť cestou predefinovaných reportov a analýz,“ dodal s tým, že riešenie neustále rozširujú o nové funkcionality.

Potenciál pre biznis

ProfitUp získal niekoľko medzinárodných ocenení. Úspech zaznamenal nedávno aj na Slovensku v súťaži Telekomu „Sieň slávy biznisu,“ kde získal cenu za najinovatívnejšie riešenie.

„Slovak Telekom neustále vyhľadáva a podporuje inovatívnych vývojárov, či už priamo, alebo prostredníctvom súťaží ako Business Wall of Fame. ProfitUp je skvelým príkladom toho, akú pridanú hodnotu môže maloobchodníkom priniesť inovatívne prepojenie Cloudu a Big Data,“ uviedol Ivan Skender, senior manažér Telekomu pre ICT a B2B marketing.

Súvisiace články

Aktuálne správy