FbRulezz 2013 pozná svojich víťazov

, FbRulezz

Novým kráľom Facebooku je Orange, aplikáciám vládne Kremsa Digital

Druhý ročník FbRulezz 2013 pozná najlepšie Facebook stránky, aplikácie a najefektívnejšie využitie Facebooku v komunikácií. Ceny boli odovzdané večer po odbornej marketingovej konferencii InternetRulezz 2013 – All about Facebook.  Orange získal ocenenie najlepšia slovenská Facebook stránka, Kremsa Digital predstavila najlepšiu aplikáciu. Facebook dokázala najlepšie využiť v komunikácii digita.sk pre klienta Nike. Cenu Fan Prix si odniesol CORE4 za Majákový web. Do druhého ročníka FbRulezz sa prihlásilo 138 prác od 65 prihlasovateľov.

V druhom ročníku súťaže merketingových riešení a využitia Facebooku v komunikácii značiek a firiem – FbRulezz 2013 dominovali v kategórii Facebook stránky operátori. Orange s agentúrou CORE4 si odniesol prvé miesto, hneď za ním skončil TRIAD Advertising s komunikáciou O2 SK. Ako tretia najlepšia Facebook stránka bola ocenená TrainStation z dielne Pixel Federation.

Porota zložená z desiatich odborníkov na sociálne médiá ocenila ako Najlepšiu aplikáciu LiveNation z Kremsa Digital. Druhé miesto si odniesla digita.sk za Launch Windows 8 a tretie miesto získala Zaraguza digital s aplikáciou Aký bezpečný je tvoj profil?

V kategórii Najlepšie využitie Facebooku získala prvenstvo digita.sk so svojou kampaňou Nike výzva. Za ňou bola Zaraguza digital s komunikáciou Real-time FB cover spreadingTriad Advertising s kampaňou O2 – Topky.

„Som rád, že sme mohli prostredníctvom FbRulezz 2013 ukázať to najlepšie, čo na slovenskom Facebooku vzniklo. Verím, že aj tento ročník konferencie i súťaže ponúkol kreatívcom a marketérom inšpiráciu, ako inak a efektívne sa dá robiť komunikácia na Facebooku a využiť túto sociálnu sieť v marketingových riešeniach značiek a firiem,“ hovorí Peter Šebo, organizátor súťaže FbRulezz 2013.

Výsledky a jednotlivé práce nájdete na http://fb.rulezz.sk/2013/.

Súvisiace články

Aktuálne správy