Čínska aplikácia na zdieľanie videí TikTok spustila internetový predaj v Spojených štátoch

Čínska aplikácia pre zdieľanie krátkych videí Tiktok spustila po mesiacoch skúšobnej prevádzky internetový predaj v Spojených štátoch. Firma, ktorá spadá pod internetový podnik Bytedance, o tom v utorok informovala na svojom blogu. TikTok sa snaží napodobniť úspech, ktorý v USA dosiahli konkurenčné platformy Shein a Tomu založené v Číne.

TikTok má v Spojených štátoch viac ako 150 miliónov užívateľov. Tí budú teraz môcť na svojich profiloch sledovať videá a priame prenosy, ktoré odkazujú na predaj. Aplikácia ponúka tvorcom, značkám a obchodníkom nástroje na prípravu takéhoto obsahu.

Medzi nové funkcie patrí záložka, kde môžu firmy vystavovať svoje produkty. Logistiku a platby zaštiťuje TikTok. Firma uviedla, že svoju nákupnú službu prepojila s rôznymi platformami tretích strán, ako sú napríklad Shopify, Salesforce a Zendesk.

TikTok spustil internetový predaj popri Číne už tiež v Thajsku, vo Vietname, v Malajzii, Singapure, Británii alebo na Filipínach.

Viac o téme: aplikácia , Čína , internetový obchod , TikTok

Súvisiace články

Aktuálne správy