Tržby Ahold Delhaize v 4. kvartáli vzrástli

Tržby holandského maloobchodného reťazca Koninklijke Ahold Delhaize v 4. kvartáli 2017 vzrástli. Prispeli k tomu aj silné výsledky americkej divízie, uviedla holandská spoločnosť.
Reťazec, ktorý vznikol v roku 2016 spojením maloobchodných sietí Royal Ahold a Delhaize Group, dosiahol za posledné tri mesiace minulého roka tržby vo výške 15,8 miliardy eur. To predstavuje medziročný nárast o 1,6 % pri konštantných kurzoch. Tento výsledok mierne prekonal odhady ekonómov, ktorí holandskej spoločnosti predpovedali tržby 15,72 miliardy eur.
V USA, kde reťazec generuje väčšinu svojich príjmov, jeho predaj v 4. štvrťroku vzrástol o 0,6 % v prípade divízie Ahold USA, zatiaľ čo divízia Delhaize America zaznamenala 1,5-% nárast predaja. Ahold Delhaize vlastní v Spojených štátoch značky, ako napríklad Giant, Food Lion, Hannaford a Martin’s.
Na domácom, holandskom trhu stúpli tzv. porovnateľné tržby (v obchodoch otvorených viac ako rok) v poslednom kvartáli minulého roka o 6 %. Holandsko je druhým najväčším trhom reťazca.

Súvisiace články

Aktuálne správy