Kontaktné centrum portálu slovensko.sk vybavilo 68 700 žiadostí

Až 26 725 používateľov sa na kontaktné centrum obrátilo od 1. júla do 30. septembra, teda počas prvých troch mesiacov od štartu povinnej e-komunikácie štátu s právnickými osobami.

Ústredné kontaktné centrum portálu slovensko.sk v tomto roku vybavilo 68 700 tisíc žiadostí. O elektronické vybavovanie sa najviac občania zaujímali na jeseň. V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 50 960 žiadostí. „Až 26 725 používateľov sa na kontaktné centrum obrátilo od 1. júla do 30. septembra, teda počas prvých troch mesiacov od štartu povinnej e-komunikácie štátu s právnickými osobami,“ dodal Martin Kóňa zo sekcie komunikácie Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby.

Úlohou kontaktného centra je zabezpečiť podporu občanom, ktorých otázky sa týkajú portálu slovensko.sk, prípadne nevedia vyriešiť určitú situáciu týkajúcu sa elektronických schránok a ich servisu. „V prevažnej väčšine prípadov volajú používatelia e-schránok a e-služieb. Najviac, až 46 % ich zaujímajú základné informácie a funkcionality elektronických schránok, a to napríklad ako sa prihlásiť či kde na portáli nájsť požadovanú informáciu. Ďalším dôvodom vyhľadania pomoci sú technické problémy,“ dodal Kóňa.

Súvisiace články

Aktuálne správy