Módna značka Burberry zvýšila tržby v 3. kvartáli na 735 mil. libier

Britská módna značka Burberry oznámila za 3. kvartál obchodného roka 2016/2017 rast tržieb o 4 %, k čomu prispel zvýšený záujem o jej výrobky doma aj v zahraničí.
Spoločnosť známa svojimi plášťami s károvaným vzorom a koženými doplnkami uviedla, že pod rast sa čiastočne podpísal zvýšený dopyt na domácom trhu počas vianočnej sezóny, k čomu prispel pokles kurzu libry v reakcii na brexit, ako aj rast dopytu v Ázii. Zároveň dodala, že zisk pred zdanením za celý súčasný obchodný rok by mal byť v súlade s očakávaniami trhov.
Burberry oznámila, že maloobchodné tržby bez započítania kurzových vplyvov vzrástli v 3. kvartáli súčasného obchodného roka o 4 % na 735 miliónov libier (846,87 milióna eur). Okrem domáceho trhu k rastu prispela pevninská Čína, kde sa rast tržieb ešte zrýchlil. Výrazný rast tržieb zaznamenala firma aj vo svojom regióne Európa, Blízky východ, India a Afrika a k rastu sa tržby vrátili aj v ázijsko-tichomorskom regióne.

Súvisiace články

Aktuálne správy