Na komunikáciu projektu elektronizácie služieb obcí pôjde vyše 930.000 eur

Publicitu a informovanosť pre národný projekt Dátové centrum obcí a miest (DCOM) zabezpečí reklamná agentúra RADDA, s. r. o., za viac ako 930.000 eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Vyplýva to z oznámenia, ktoré zadávateľ projektu – DataCentrum elektronizácie územnej samosprávy Slovenska (DEUS) – zverejnil vo vestníku verejného obstarávania. Projekt má zavedením elektronických služieb samosprávy v obciach výrazne znížiť administratívnu záťaž občanov, podnikateľov a samospráv.
Cieľovou skupinou pre PR aktivity sú občania obcí, ktoré majú byť zapojené do projektu DCOM. Ide o necelé 2 milióny obyvateľov 1057 pripojených obcí, čo predstavuje približne 1,4 milióna aktívnych obyvateľov, ďalej zhruba 100.000 podnikateľských subjektov pôsobiacich v týchto obciach a iných občanov, ktorí nie sú obyvateľmi pripojených obcí, ale majú v nich dôvod na využívanie služieb obce. Projekt je určený obciam na území SR s výnimkou Bratislavského samosprávneho kraja (BSK).
Predmetom zákazky je návrh a realizácia celkovej stratégie komunikačnej kampane PR DCOM, návrh, produkcia a distribúcia reklamných materiálov vrátane reklamných tabúľ, nálepiek, informačných materiálov, letákov, poznámkových blokov, diárov či pier. Zákazka zároveň zahŕňa technicko-organizačné zabezpečenie konferencií a obdobných podujatí, ako aj poradenské služby v oblasti strategickej a krízovej komunikácie a marketingu.
Celková cena služieb tvorila v rámci kritérií výberu podiel 80 % a zvyšných 20 % zohľadňovalo kvalitu predložených vzoriek komunikačných a vizuálnych prvkov. Víťazná spoločnosť bola jediným uchádzačom vo verejnom obstarávaní. Predpokladanú hodnotu zákazky 937.000 eur bez DPH sa podarilo znížiť na konečných 936.715 eur bez DPH. Projekt je financovaný z fondov Európskej únie (EÚ) v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS).

Súvisiace články

Aktuálne správy