Olej Raciol sa zaradil do elitnej skupiny značiek

Komisia expertov Brand Council udelila oleju Raciol od slovenskej spoločnosti PALMA ocenenie Superbrands Award 2014. Toto ocenenie priznáva odborná komisia vybraným značkám a spoločnostiam, ktoré disponujú silným postavením na slovenskom trhu a sú pozitívne vnímané spotrebiteľmi. „Ocenenie značky Raciol je výsledkom dlhoročnej práce a budovania značky na domácom trhu. K tradícii značky pridávame veľké úsilie a snahu priniesť slovenským zákazníkom výborné produkty v osvedčenej kvalite. Značka Raciol potvrdila svoje jedinečné postavenie a hodnotu,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti PALMA Robert Balheim. Ako dodal, táto cena znamená nielen potvrdenie kvality, ale aj dynamického rozvoja a vylepšovania imidžu produktu.
O udelení ocenenia Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu realizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council sú najuznávanejší odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Skupina PALMA sa orientuje na výskum, vývoj, manažment značiek a obchodovanie so spotrebným tovarom. Na slovenskom trhu je rozhodujúcim dodávateľom olejov, tukov na pečenie a margarínov . Taktiež sa zaoberá budovaním značky BUPI v kategórii detskej kozmetiky. V rámci svojho inovačného programu spoločnosť v minulom roku úspešne vstúpila na trh s olivovým olejom. Okrem Slovenska pôsobí v Českej republike a Maďarsku.
TASR informoval hovorca spoločnosti PALMA Peter Benčurik.

Súvisiace články

Aktuálne správy