Stratégie prvým slovenským časopisom na iPade!

Augustové číslo odborného mesačníka o marketingu, reklame a médiách - Stratégie vychádza v týchto dňoch ako prvé tlačené médium na Slovensku aj vo verzii pre zariadenia Apple iPad.

Stratégie a jej pravidelná augustová príloha – ročenka Digital vychádzajú okrem tradičného tlačeného vydania aj vo verzii určenej pre iPady. Ide tak o prvé mediálne aplikácie zo Slovenska, ktoré budú môcť záujemcovia a majitelia iPadov nájsť v oficiálnom Apple App Store v priebehu septembra tohto roku. Stratégie sa na iPady dostávajú vďaka spolupráci so spoločnosťou MONOGRAM Interactive a jej e-publishingovému riešeniu Monogram CoverPageTM, ktorú v týchto dňoch uvádza na domáci trh.

Stratégie budú dostupné prostredníctvom aplikácie Stratégie iPad Reader, ktorá obsahuje bezplatné augustové vydanie časopisu a k nahliadnutiu tiež budú vybrané strany zo Stratégii od začiatku tohto roka. „Ide o pilotnú aplikáciu, ktorú budeme priebežne aktualizovať a dopĺňať o nové funkcionality a obsah. Najdôležitejší je pre nás v súčasnosti fakt, že sa nám podarilo v relatívne krátkom čase priniesť na Slovensko opäť niečo výnimočné,“ hovorí Peter Šebo, Creative Director digitálnych médií vydavateľstva Ecopress Magazines, ktoré Stratégie vydáva. Martin Mazag, šéfredaktor Stratégií dopĺňa: „Nesmierne ma teší, že Stratégie sa ako prvé médium na Slovensku spájajú s fenoménom iPad. Nielen preto, že sa o ňom hovorí ako o novej platforme publishingu, ale aj preto, že prostredníctvom tejto modernej technologickej hračky budú mať naši čitatelia príležitosť čítať Stratégie v kvalitatívne novej, multimediálnej podobe.“

Ročenka Digital navyše obsahuje aj množstvo multimediálneho obsahu, ktorý sa do tlačenej podoby nezmestil, alebo presahuje možnosti printu. Či už ide o špeciálny videopríhovor známeho českého blogera a „early adoptera“ Miloše Čermáka, alebo multimediálne prezentácie najlepších domácich a zahraničných digitálnych kampaní, tento kontent má priblížiť skutočné možnosti iPadu ako platformy pre multimediálny obsah časopisov. iPad verzia ročenky tiež obsahuje všetky prezentácie prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku, ktorú v máji organizovali Stratégie v spolupráci s portálom MobilMania.sk.

Stratégie sa takto stávajú pilotným projektom nového publikačného nástroja CoverPage, dostupné pre malé aj veľké vydavateľstvá. „Stratégie pre nás vždy boli tými, ktorí prinášali inšpiráciu a nove výzvy pre marketing a reklamu na Slovensku. Verím, že aj našim partnerstvom pre oblasť digitálneho publikovania získajú najmä čitatelia. Pre markéterov však vzniká výzva ako využiť toto nové médium pre reklamných klientov,“ uzatvára Robert Mindžák CEO spoločnosti MONOGRAM Interactive.

Súvisiace články

Aktuálne správy