Prvá súťaž mobilných aplikácii pozná víťazov

Prvá súťaž mobilných aplikácii na Slovensku – AppsRulezz 2011 pozná mená víťazov.

Brandované
aplikácie vyhrala práca Magio TV od firmy frogfoot pre klienta Slovak
Telekom, v nebrandovaných aj v smartphone aplikáciách sa najlepšou
prácou stal iTransit od Apptives + FIIT STU BA a v tablet aplikáciách
dominoval Sygic a ich Sygic GPS.

Večer, po konferencii
o mobilnom marketingu – MobileRulezz 2011, sa v priestoroch bratislavskej
Design Factory počas HTC PartyRulezz uskutočnilo vyhlasovanie víťazov
prvej súťaže mobilných aplikácii na Slovensku – AppsRulezz 2011.
Spolu sa prihlásilo 66 prác od 31 vývojárov a firiem a 21 prác sa
dostalo na shortlist. Súťažilo sa v štyroch kategóriách: Brandované
aplikácie (určené ako promo pre klienta), Nebrandované aplikácie
(určené spotrebiteľom), Smartphone aplikácie a Tablet aplikácie.

V kategórii brandovaných
aplikácii vyhrala firma frogfoot s prácou Magio TV pre klienta Slovak
Telekom. Druhé miesto obsadil Triad Advertising so svojim Pilsner Kompas
pre Pivovary Topvar a bronz získala spoločnosť eGlu s aplikáciou IIHF
2011 World Championship Guide by Skoda.

Nebrandovaným aplikáciám
kraľovala práca iTansit od Apptives + FIIT STU Bratislava, striebro
porota priznala práci Sygic GPS od Sygic a bronz vyhral developer DevKid
s hrou 3bot.

Smartphone aplikácie
rovnako vyhrala práca iTransit od od Apptives + FIIT STU Bratislava,
druhé miesto pripadlo spoločnosti Sygic a ich Sygic GPS a trojku
najlepších uzatvára v tejto kategórii Magio TV od frogfoot.

Medzi aplikáciami určenými
pre tablety zvíťazil Sygic so Sygic GPS, nasledovaný prácou
Midnight HD od vývojára Hyperbolic Magnetism a treťou najlepšou slovenskou
aplikáciou pre talety je rozprávka Malá princezná od iAdverti.

„Sme radi, že do prvého
ročníka AppsRulezz sa prihlásilo pomerne veľa prác od veľkého
množstva vývojárov. Aj tento fakt svedčí o tom, že mobilný marketing
a špeciálne mobilné aplikácie získavajú na Slovensku svoje opodstatnenie.
Medzi víťazmi sme ako porota našli práce svetovej kvality.

O niektorých mnohí ani
netušili, že pochádzajú zo Slovenska. O to viac sa chceme do budúcnosti
usilovať hľadať a motivovať slovenské firmy, ale aj jednotlivcov
a ukazovať ich práce svetu. V mnohých prípadoch máme byť na čo
hrdí,“ zhodnotil prvý ročník súťaže jej organizátor Peter
Šebo.

Všetkých víťazov
aj shortlistované práce nájdete na http://apps.rulezz.sk v sekcii Víťazi.

Súťaž AppsRulezz
2011 vznikla v spolupráci s agentúrou Monogram a portálom MobilMania.sk.
Hlavnými partnermi boli T-Mobile a Zoznam.sk, partnermi A SMS, HTC, Triad
Advertising a Design Factory. Mediálne súťaž podporili Akzent Media
a Etarget.

Viac na http://apps.rulezz.sk.

Súvisiace články

Aktuálne správy