Chcete vedieť, ako sa dostať do vrecka vášho zákazníka?

Je to pomerne jednoduché - stačí sa dostať do jeho mobilu! Aj o tom bude odborná konferencia o mobilnom marketingu MobileRulezz 2011, ktorá sa uskutoční dňa 26. mája 2011 v priestoroch bratislavskej Design Factory.

Každý z nás nosí vo vrecku
peňaženku, kľúče a mobil. A každý z nás rád nakupuje alebo
nakupovať musí. Čo najlepšie, čo najlacnejšie. Vo vrecku
každého z nás tak vzniká ideálny priestor pre všetkých marketérov.
Kľúče sú v tomto prípade zbytočné, no mobil a peňaženka dokážu
uspokojiť potreby predávajúceho i zákazníka tak rýchlo a jednoducho,
ako nikdy predtým. A možno časom bude zbytočná aj peňaženka.
Mobilom si jednoducho produkt či službu vyberieme, objednáme, kúpime
a aj zaplatíme!

O tomto, ale aj množstvo iných užitočných
informácií zo sveta mobilného marketingu sa dozviete na odbornej
konferencii MobileRulezz 2011. Je určená pre ľudí z reklamnej, mediálnej
a digitálnej branže, ako aj zástupcov marketingových oddelení inovatívnych
klientov a zadávateľov reklamy.

O odborný program sa postarajú dvaja
zahraniční kľúčoví spíkri – Patrick Dry, copywriter jednej
z najlepších digitálnych agentúr sveta, švédskej Åkestam.Holst
a Patrick Bosteels z belgickej TCS Digital World, organizátor a spíker
podujatí ako Mobile Monday, AppsMarathon, Techmap či mnohých konferencií.

Kľúčovú prezentáciu o vývoji mobilného
trhu a reklamy na Slovensku uvedie Pavol Magic (Etarget).

Konferencia MobileRulezz 2011, z dielne
organizátorov Internet je sexy či MMMMX – Mobilný marketing 2010,
je pripravovaná v spolupráci s agentúrou Monogram a portálom MobilMania.sk.
Hlavnými partnermi konferencie sú T-Mobile a Zoznam.sk, partnermi sú
A SMS, Triad Advertising a Design Factory. Mediálne konferenciu podporili
Akzent Media a Etarget.

Viac informácii o konferencií nájdete
na webe poduajtia: http://mobile.rulezz.sk

Súvisiace články

Aktuálne správy