Domy či pozemky začínajú ponúkať už aj slovenské zľavové portály

Zľavové portály na Slovensku ponúkajú čoraz pestrejší sortiment tovarov a služieb, ktoré si môžu ľudia kúpiť za zvýhodnenú cenu. Výnimkou už nie sú ani nehnuteľnosti. Viaceré portály pre TASR potvrdili, že toto odvetvie je pre ne zaujímavé.
Portál Zlavomat.sk napríklad ponúkal kupón v hodnote niekoľkých stoviek eur, ktorého kúpou si mohli zákazníci rezervovať rodinný dom za výhodnejšiu koncovú cenu na 24 mesiacov. Mali tak dosť času na získanie pozemku, vybavenie potrebných dokumentov či hypotéky.
„Najväčší záujem bol zo strany ľudí v aktívnom veku okolo 30 až 40 rokov, ktorí sa chcú usadiť a vymeniť panelákový byt za vlastný domček,“ priblížil marketingový manažér portálu Zlavomat.sk Štefan Miho.
Na výber mali troj- a štvorizbové domy, ktoré si mohli dať postaviť na vlastnom pozemku kdekoľvek na Slovensku, ale aj domy s prenájmom pozemku na 100 rokov pri jazere Vojka neďaleko Čunova.
Skúsenosť s ponukou nehnuteľností má aj zľavový portál ZaMenej.sk. V jeho prípade išlo o stavebné pozemky na predaj a tiež rodinný dom v Kalinkove.
„Takéto ponuky sú značne špecifické a samozrejme, že neoslovia také veľké percento klientely ako ponuka na dobré gastro, masáž či pobyt v Tatrách. Každopádne si aj tieto ponuky vždy nájdu svoju cieľovú skupinu,“ zhodnotil konateľ spoločnosti Jozef Vikarský.
Portál podľa neho v takýchto prípadoch kupóny nepredáva. V ponukách tohto typu posiela zákazníka priamo za predajcom alebo realitnou kanceláriou. Presný počet záujemcov, ktorí sa následne ohlásia, pozná teda už len samotný predajca.
Portál ZlavaDna.sk sa na reality v rámci svojej ponuky doteraz nešpecializoval, ale tomuto druhu spolupráce je otvorený. „Dôkazom sú napríklad ponuky z minulosti, keď si zákazníci v kategórii drahších produktov mohli kúpiť celý ostrov pri gréckom pobreží alebo osobný automobil,“ uviedol jeho konateľ Zdenko Hoschek.
Zľavové portály považujú akcie na nehnuteľnosti za zaujímavé spestrenie sortimentu ich ponúk. Pri ich výbere sú však opatrné. „Rozmýšľame nad ďalšími novými ponukami, ale nepustíme sa do toho bezhlavo, len aby sme využili momentálny záujem. Musí to byť zároveň overené a dôveryhodné – sami nesmieme mať žiadne pochyby o kvalite, dodaní či cene,“ zdôraznil Miho.

Súvisiace články

Aktuálne správy