Koncern Heineken v 1. polroku zvýšil tržby aj prevádzkový zisk

Tretiemu najväčšiemu svetovému pivovaru Heineken sa darí. Vďačí za to vysokému dopytu v Ázii a úsporným opatreniam. Informovala o tom agentúra DPA.
Tržby holandského koncernu, ktorému patria napríklad značky Affligem alebo Desperados, sa v 1. polroku zvýšili o 2 % na 10 miliárd eur. Zisk pred zdanením očistený o úroky a jednorazové vplyvy medziročne vyskočil o 12,6 % na 1,7 miliardy eur.
Čistý zisk sa však výrazne znížil o vyše polovicu na 586 miliónov eur. Medzi dôvody patria odpisy hodnoty aktivít v Kongu a vlaňajší predaj baliacej divízie Empaque, čo v rovnakom období 2015 výrazne zvýšilo zisk koncernu.

Súvisiace články

Aktuálne správy