Podnikové média v centre pozornosti

Klub podnikových médií vyhlásil 13. ročník súťaže Podnikové médium roka. Firmy, agentúry, ale aj zamestnanci a klienti môžu do 31. marca prihlasovať práce do niektorej z kategórií súťaže. Prihlásené diela posúdi odborná porota a na konci apríla si niektoré z nich odnesú titul Podnikové médium roka 2015.
Súťaž je určená pre široké spektrum foriem korporátnej komunikácie. Do súťaže sú zaradené podnikové printové médiá (noviny, magazín atď.), ktoré sú určené pre klientov, dodávateľov alebo zamestnancov. Ďalej sú to letáky, brožúry, či firemné kalendáre. Pozornosť sa venuje aj komunikácii v online prostredí. Firemné či produktové web stránky, facebookové profily sú už neoddeliteľnou súčasťou ucelenej komunikácie spoločností a v súťaži majú svoje miesto. Zaujímavou kategóriou je aj audiovizuálna prezentácia.
Súťaž nie je určená len komerčným subjektom, svoje práce prihlasujú aj mimovládne a štátne inštitúcie. V minulom roku bolo prihlásených viac ako 250 prác. Víťazi podľa kategórií sú uvedení nižšie.
Jedinečnú súťaž organizuje občianske združenie Klub podnikových médií už po trinásty raz v spolupráci s Non-Stop production. Prihlásené práce posudzuje zväčša 5-členná odborná porota.
Hodnotiacimi kritériami sú okrem obsahu, jazykovej úrovne a grafického dizajnu aj typografia, práca s fotografiami a ilustráciami. Víťazi jednotlivých kategórií sú oprávnení používať certifikát, logo a titul Podnikové médium roka.

Bližšie informácie:
www.facebook.com/podnikovemediumroka
www.podnikovemedium.sk

Súvisiace články

Aktuálne správy