Tržby H&M v januári medziročne vzrástli o 15 %

Švédsky odevný maloobchodný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v januári celkový medziročný nárast tržieb v lokálnych menách, vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH), o 15 %.

Švédsky odevný maloobchodný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v januári celkový medziročný nárast tržieb v lokálnych menách, vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH), o 15 %. Informovala o tom agentúra RTTNews.
Spoločnosť mala 31. januára 2014 po celom svete 3184 predajní oproti ich počtu 2808 na konci januára 2013.
H&M v januári informovala, že v decembri 2013 sa tržby v lokálnych menách, vrátane DPH, zvýšili o 10. Upravené o kalendárne vplyvy vzrástli o 12 %.

Súvisiace články

Aktuálne správy