Schwarzenegger prináša Štajersku bezplatnú reklamu v celosvetových médiách

"Arnie je naším najlepším reklamným médiom," teší sa Hermann Schützenhöfer zo štajerskej krajinskej Rady pre cestovný ruch

Graz 9. októbra (TASR) – „Arnie je naším najlepším reklamným médiom,“ teší sa Hermann Schützenhöfer zo štajerskej krajinskej Rady pre cestovný ruch. Vďaka kandidatúre Arnolda Schwarzeneggera na kalifornského guvernéra sa médiá na celom svete zaujímajú o túto rakúsku spolkovú krajinu. Počas ôsmich dní pred voľbami guvernéra v Kalifornii spomenuli len tlačené a internetové médiá Štajersko alebo „Styriu“ 3 437-krát, nehovoriac vôbec o elektronických médiách.

Podľa Schützenhöfera má každá pozitívna zmienka o novom kalifornskom guvernérovi v spravodajstve „nezaplatiteľný reklamný účinok“. „Tento bezplatný reklamný efekt je hodný viac, než akákoľvek hriešne drahá reklamná kampaň. Štajersko totiž svetovej verejnosti nevtieravo predstavuje ako atraktívnu, bezpečnú krajinu.“

Nad prípadnou vlastnou kampaňou Štajerska v spojení so Schwarzeneggerovou osobou sme síce uvažovali, ale žiadna konkrétna predstava zatiaľ neexistovala, doplnil Úrad krajinskej rady pre cestovný ruch.

Súvisiace články

Aktuálne správy