MF SR vyberie produkčnú agentúru na kampaň pre elektronické služby

Ministerstvo financií SR vyhlási verejné obstarávanie na realizáciu reklamnej kampane pre elektronické služby, ktoré sú financované v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti. Víťazný uchádzač zabezpečí produkciu kampane na základe komunikačnej stratégie, ktorá vzišla zo súťaže návrhov koncom minulého roka. S cieľom získať čo najvýhodnejšiu ponuku sa pri výbere využije elektronická aukcia.

Komunikačnú a informačnú kampaň je potrebné zrealizovať vzhľadom na výhrady zo strany Európskej komisie, ktorá SORO OPIS vyčíta, že nedostatočne vykonáva aktivity v oblasti informovanosti a publicity, ku ktorým sa zaviazal v Komunikačnom pláne OPIS.

Cieľom komunikačnej kampane je informovať o prínosoch spustených elektronických služieb, ktoré bežným ľuďom aj podnikateľom uľahčujú komunikáciu so štátnou správou a prinášajú reálne výhody v podobe úspory času a finančných prostriedkov.

Realizácia produkčnej časti kampane bude okrem iného zahŕňať výrobu televíznych a rozhlasových spotov, virálnych videí, realizáciu komunikácie na sociálnych médiách, prípravu online reklamných formátov, fotoprodukciu, produkciu vizuálov pre printovú reklamu a outdoor nosiče alebo produkciu a distribúciu elektronického newslettera OPIS News.

Maximálna výška rozpočtu stanovená verejným obstarávateľom na zákazku „Produkčné zabezpečenie komunikačných a informačných aktivít pre OPIS“ je 499.253,40 eura bez DPH a očakávaná dĺžka zmluvného vzťahu je do konca roku 2015.

Informáciu TASR poskytol tlačový odbor Ministerstva financií SR.

Súvisiace články

Aktuálne správy