Rezort financií vyberie dodávateľa reklamy pre OPIS

Európska komisia podľa ministerstva financií kritizuje, že nedostatočne informujeme o projektoch v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti. Rezort tak vyčlenil takmer 500 tis. eur na reklamné a propagačné služby.

Ministerstvo financií bude hľadať dodávateľa pre propagáciu elektronických služieb financovaných v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS). Maximálna výška rozpočtu na tento projekt je stanovená na úrovni bezmála 500 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty a očakávaná dĺžka zmluvného vzťahu je do konca roku 2015. Víťazný uchádzač zabezpečí produkciu kampane na základe komunikačnej stratégie, ktorá vzišla zo súťaže návrhov koncom minulého roka, informuje ministerstvo.

Komunikačnú a informačnú kampaň je podľa rezortu financií potrebné zrealizovať vzhľadom na výhrady zo strany Európskej komisie k nedostatočným aktivitám v oblasti informovanosti a publicity. „Cieľom komunikačnej kampane je informovať o prínosoch spustených elektronických služieb, ktoré bežným ľuďom aj podnikateľom uľahčujú komunikáciu so štátnou správou a prinášajú reálne výhody v podobe úspory času a finančných prostriedkov,“ uvádza v tlačovej správe rezort financií.

Súvisiace články

Aktuálne správy