Hyundai na Slovensku vlani predal 5 338 áut

Automobilka sa na Slovensku v tomto roku plánuje sústrediť na rozšírenie pokrytia predaja a servisu v regiónoch, ale aj na rast flotilového predaja.

Automobilka Hyundai vlani na Slovensku predala 5 338 automobilov. Oproti roku 2012, kedy predala 4 686 áut, tak ide o takmer 14-percentný nárast. V minulom roku dosiahla trhový podiel na úrovni 7,5 %, po Škode a Volkswagene tak bola treťou najobľúbenejšou značkou na slovenskom trhu.

 

Automobilke sa v poslednom období darí predávať čoraz drahšie modely. "Snažíme sa odpútať od imidžu značky, že Hyundai patrí medzi najlacnejšie autá. Dnes sa nám darí predávať čoraz drahšie vozidlá," povedal na utorkovej tlačovej besede vedúci predaja značky Hyundai Jaroslav Krajčír. Predaju na Slovensku vlani pomohol aj úspech v tendri ministerstva vnútra. To vlani od Hyundaiu kúpilo 462 áut pre viaceré organizácie štátnej správy. Niekoľko desiatok z nich poputovalo napríklad aj hasičom.

Automobilka sa na Slovensku v tomto roku plánuje sústrediť na rozšírenie pokrytia predaja a servisu v regiónoch, ale aj na rast flotilového predaja. "Je ťažké odhadnúť, čo prinesú najbližšie mesiace. Tento rok sa budeme sústrediť hlavne na to, aby sme dokázali obhájiť súčasnú pozíciu. Očakávame ešte tvrdší konkurenčný boj, keďže väčšina konkurentov Hyundai doteraz podceňovala," skonštatoval Krajčír.

Súvisiace články

Aktuálne správy