Vernostné karty vlastnia vyše štyri pätiny Slovákov

V priemere vlastnia Slováci 3 vernostné karty. Medzi najvyužívanejšie vernostné karty patria karty obchodných reťazcov, vyplýva z prieskumu TNS Slovakia.

Vernostné karty niektorej zo spoločností v súčasnosti vlastní až 83 % slovenskej populácie. Vyplýva to z prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý sa uskutočnil v júli tohto roku na reprezentatívnej vzorke 500 respondentov. Vernostné karty pritom vlastnia predovšetkým ženy a obyvatelia Bratislavského kraja.

V priemere vlastnia Slováci tri vernostné karty. Medzi najvyužívanejšie vernostné karty patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú. Približne tri štvrtiny všetkých vlastníkov vernostných kariet využíva kartu Club Card obchodného reťazca Tesco. S výrazným rozdielom nasleduje využívanie ostatných lojalitných kariet.

Štvrtina opýtaných používa kartu Coop Jednota a pätina Billa kartu. Nasledovala DM karta s podielom 16 %, vernostné karty lekární s podielom 12 %, karta Shell s 8 %, Dráčik a Dr. Max po 6 % a Orange s 5 %.

Súvisiace články

Aktuálne správy