Predaj balených jedál firmy Mikrovak cez koronakrízu stúpol o štvrtinu

Približne štvrtinový nárast predaja svojich hotových balených jedál zaznamenala počas aktuálnej druhej vlny koronakrízy potravinárska spoločnosť Mikrovak z Rožňavy. TASR o tom informovala jej konateľka Nikoleta Legnárová.
„V októbri, keď boli zatvorené reštaurácie, sme zaznamenali väčší predaj ako cez leto. Konkrétne vzrástol v porovnaní s augustom o 25 percent. Koronakríza je pre nás príležitosť, ako sa dostať do povedomia ľudí a naučiť ich na balené jedlá,“ uviedla Legnárová.
Mnohí spotrebitelia podľa nej majú voči takýmto jedlám predsudky a považujú ich za nezdravé. „Snažíme sa im však vysvetliť, že v našom prípade sú to chutné a domáce jedlá bez ‚éčok‘ a konzervantov. Používame len slovenské suroviny a snažíme sa, aby boli iba z regiónu Gemera,“ zdôraznila s tým, že v niektorých prípadoch to však nie je možné a napríklad prírodný ocot majú od dodávateľa z Prešova.
Spoločnosť Mikrovak pôsobí na trhu od roku 2017. Vyrába dovedna 19 druhov balených jedál vrátane múčnych, ktoré podľa údajov výrobcu vydržia bez konzervantov čerstvé 60 dní. Firma vo svojej prevádzke v Rožňave v súčasnosti zamestnáva sedem pracovníkov, podľa Legnárovej plánujú ich počet v budúcnom roku zvýšiť.

Súvisiace články

Aktuálne správy