Zamestnanci Slovenskej pošty odčítavajú plynomery aj v roku 2014

Zamestnanci Slovenskej pošty, a. s., budú odčítavať plynomery aj v roku 2014. Slovenská pošta tak pokračuje v spolupráci so spoločnosťou SPP – distribúcia, a. s., (SPP-D), ktorú odštartovala v minulom roku. Zamestnanci pošty zrealizujú fyzické odpočty spotreby plynu vo vybraných lokalitách Slovenska v období od 14. marca do 12. apríla. Informovala o tom hovorkyňa Slovenskej pošty Stanislava Pondelová.
„Minulý rok naši zamestnanci vykonali viac ako 62.000 fyzických odpočtov v 28 mestách. Pri vyhodnotení spolupráce sme zaznamenali viac ako 96-% úspešnosť,“ informoval predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovenskej pošty Tomáš Drucker.
Pracovníci pošty v uvedenom termíne realizujú fyzické odpočty spotreby energií počas pracovných dní v čase od 8.30 do 20.30 h a počas dní pracovného voľna od 10.00 do 20.30 h, v odberateľskej kategórii malé podnikanie a organizácie – tzv. maloodberatelia a tiež v segmente domácnosti.
Spotrebiteľov Slovenská pošta o odpočtoch informuje prostredníctvom vývesiek na odberných miestach. Na základe fyzického odpočtu pripraví spoločnosť SPP-D pre odberateľov vyúčtovaciu faktúru.
Odpočtári sú identifikovaní na základe služobnej uniformy, preukazu zamestnanca Slovenskej pošty a poverovacieho listu od SPP–distribúcia, a. s. Pre odberateľov zemného plynu je zriadená bezplatná infolinka 0800 122 413, respektíve e-mail odpoctyplynomerov@slposta.sk. Bezplatná infolinka je k dispozícii počas pracovných dní v čase od 8.00 do 19.00 h. Overenie identity odpočtárov je možné aj prostredníctvom telefonického kontaktu 0903 297 558, ktorý je k dispozícii po 19 h a cez víkend.
V prípade, ak sa počas návštevy odpočtára nebudú odberatelia zemného plynu zdržiavať na danej adrese, zanechá sa im oznam o náhradnom termíne odpočtu. Ten si je možné dohodnúť prostredníctvom bezplatnej infolinky. Pred kontaktovaním infolinky je potrebné pripraviť si číslo plynomeru a adresu odberného miesta (meno, ulica, číslo domu, obec).

Súvisiace články

Aktuálne správy