Čaká nás internet zadarmo, stačí sledovať reklamu

, MTI Foto:BTel

Nakoľko je cenovo citlivý slovenský zákazník? Až do takej miery, že bude dobrovoľne sledovať reklamné spoty?

Úspech programu Xprime na znižovanie nákladov donútil zmeniť tohtoročné plány spoločnosti Business Telecom (BTel) ohľadom svojej expanzie. Službu spustili 1. februára v Maďarsku, dnes už jej úspech prekročil všetky očakávania. Spoločnosť preto usilovne pracuje na tom, aby od začiatku marca mohla preraziť aj na slovenskom, rakúskom a nemeckom trhu.

Podstata novozavedenej služby tkvie v tom, že jej poskytovateľ vysiela pre zákazníkov v určitých intervaloch inzerciu, v podobe komerčného  reklamného bloku. Zákazník po jeho vzhliadnutí dostane otázku, a v prípade, že na ňu správne odpovie, získa kredit. Kredity slúžia ako platba pri najbližšej faktúre od BTelu. Zákazník si týmto spôsobom dokáže nielen znížiť mesačnú platbu, ale ju dokonca úplne uhradiť nazbieranými kreditmi.

Ako povedal zástupca spoločnosti obchodovanej na budapeštianskej burze, novú službu si v Maďarsku počas prvých desiatich dní aktivovalo 8847 domácností, čo predstavuje takmer desať percent tamojších zákazníkov BTelu. Podľa oznámenia služba nevyvolala len záujem spotrebiteľov, ale ozvala sa aj veľká skupina záujemcov o inzerciu prostredníctvom tohto produktu.

Spoločnosť ešte na svojej januárovej tlačovke uviedla, že vďaka tomuto projektu očakáva v roku 2014, približne 2,5-krát vyššie príjmy. Po vlaňajšej ročnej tržbe presahujúcej 4 miliardy forintov (asi 12 834 088 eur) očakáva tento rok tržby vo výške viac ako 10 miliárd forintov (32 085 218 eur), o tri roky neskôr, v roku 2017 dokonca 15 miliárd HUF (48 127 827 eur).

Slovenská, rakúska a nemecká dcéra spoločnosti začne svoje aktivity v prvom štvrťroku tohto roka. BTel by sa chcel tento rok bezprostredne objaviť dovedna v siedmich európskych krajinách, v ďalších už prebiehajú rokovania ohľadom predaja franšízových práv. Xprime je na európskom trhu   chránený autorskými právami .

Súvisiace články

Aktuálne správy