K 30.9. evidoval Orange Slovensko 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb

K 30. septembru 2019 evidoval Orange Slovensko celkovo 2,787 milióna zákazníkov mobilných služieb, z čoho viac než 2,2 milióna predstavujú zákazníci mobilných fakturovaných služieb. Ich počet sa medziročne zvýšil o 0,4 %. Pozitívny vývoj zaznamenal operátor aj pri počte zákazníkov pevného internetu, či už prostredníctvom FTTH, DSL alebo fixného LTE. Ten sa medziročne zvýšil o 5 % na 192.000. Počet zákazníkov digitálnej TV dosiahol 95.000, o 40 % viac ako v rovnakom období uplynulého roka.
Výnosy spoločnosti Orange Slovensko k 30. septembru 2019 vykazované podľa štandardov IFRS 15 dosiahli 409,3 milióna eur, čo predstavuje medziročný nárast 0,8 %, pričom výnosy za tretí kvartál 2019 narástli o 1,7 % v porovnaní s tretím kvartálom uplynulého roka.
Spoločnosť zaznamenala významný míľnik aj v dostupnosti internetu. K fixnému internetu má prístup už takmer 1,7 milióna domácností na Slovensku, pričom optická sieť je dostupná pre takmer 516.000 domácností v 61 mestách. Najmodernejšiu 4G sieť si môže užívať viac ako 95 % populácie Slovenska.
Nielen dostupnosť internetu, ale aj digitálne zvyklosti jeho užívateľov sa podpisujú pod neustály nárast dátovej prevádzky. Už tradične, aj v treťom kvartáli 2019 zaznamenal Orange nárast mobilnej dátovej prevádzky. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2019 preniesli zákazníci v mobilnej dátovej sieti o tretinu viac dát, pričom 75 % dát z celkového objemu 22,9 milióna GB bolo prenesených v 4G sieti.
Za posledných 9 mesiacov roka 2019 zaznamenal operátor pozitívny trend aj v oblasti portácií zákazníkov. Počet zákazníkov, ktorí sa rozhodli preniesť si svoje číslo od iných operátorov, sa medziročne zvýšil o 17 % na viac než 51.000. Naopak, počet tých zákazníkov, ktorí si prešli zo svojím číslom z Orangeu k iným operátorom klesol o 9 % na 60.000.

Súvisiace články

Aktuálne správy