Železnice dajú za technické zariadenia a služby 3,7 mil. eur

Spoločnosť Atos IT Solutions and Services dodá ŽSR za dva roky koncové, tlačové a skenovacie zariadenia, licencie a poskytne s tým súvisiace služby. Železnice plánujú za opravy a údržbu montážnych vozňov trakčného vedenia uhradiť predbežne 2,6 mil. eur a za dodanie drveného a mletého kameňa na opravu a údržbu železničnej dopravnej cesty 2,5 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty.

Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) zaplatia za dodávku koncových, tlačových a skenovacích zariadení, licencií a s tým súvisiacich služieb počas dvoch rokov 3,66 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (4,4 mil. eur vrátane dane). Štátny správca železničnej infraštruktúry vybral za dodávateľa a uzavrel rámcovú dohodu so spoločnosťou Atos IT Solutions and Services, s. r. o. z Bratislavy. Zariadenia má dodať pre telekomunikačné pracoviská železničiarov v Bratislave, Nových Zámkoch, Žiline, vo Zvolene, v Poprade, Košiciach a Čiernej nad Tisou. Ako vyplýva z výsledku verejnej súťaže, zverejnenej v septembri, ponuky predložilo päť uchádzačov. Predpokladaná cena zákazky bola 3,71 mil. eur bez dane (4,45 mil. eur mil. eur s daňou).

Železničiari predpokladajú za plánované a neplánované opravy a údržbu montážnych vozňov trakčného vedenia za dva roky uhradiť predbežne 2,6 mil. eur bez dane (3,12 mil. eur s daňou). Vyhlásili už verejnú súťaž na poskytovanie týchto služieb, lehota na predkladanie ponúk je 11. januára 2016. Zákazka je rozdelená na štyri časti pre oblastné riaditeľstvá v Trnave, vo Zvolene, v Žiline a Košiciach, rozhoduje ekonomicky najvýhodnejšia ponuka na základe viacerých kritérií.

Železnice zároveň vyhlásili verejnú súťaž na nákup drveného a mletého kameňa na opravu a údržbu železničnej dopravnej cesty. Predpokladaná cena za jeho dodanie počas dvoch rokov je 2,5 mil. eur bez dane (3 mil. eur s daňou). Uchádzači môžu predkladať ponuky do 15. januára 2016, rozhoduje ekonomicky najvýhodnejšia ponuka a dodávateľ by mal vzísť z následnej elektronickej aukcie. Zákazka je rozdelená na sedem častí pre bratislavskú, trnavskú, štúrovskú, žilinskú, zvolenskú, prešovskú a košickú oblasť.

Železnice Slovenskej republiky vznikli 1. januára 1993 a v Obchodnom registri SR sú zapísané od 31. decembra 1993 ako nástupca štátneho podniku. Na základe transformácie a reštrukturalizácie sa od 1. januára 2002 od ŽSR oddelila osobná a nákladná doprava. Podnik má základné imanie 800,17 mil. eur.

Súvisiace články

Aktuálne správy