Dôvera britských spotrebiteľov bola vo februári stabilná

Index dôvery britských spotrebiteľov, ktorý zostavuje agentúra GfK, dosiahol vo februári mínus sedem bodov a v porovnaní s januárom sa nezmenil

Dôvera spotrebiteľov vo Veľkej Británii zostala vo februári v medzimesačnom porovnaní stabilná. Index dôvery britských spotrebiteľov, ktorý zostavuje agentúra GfK, dosiahol vo februári úroveň mínus sedem bodov a v porovnaní s januárom sa nezmenil. Je to najpriaznivejší výsledok od septembra 2007.

„Po výraznom šesťbodovom náraste v minulom mesiaci je ustálenie… dobrou správou,“ povedal Nick Moon z agentúry GfK. „Ešte pred rokom bola hodnota indexu mínus 26 bodov, takže súčasná hodnota je výrazne lepšia,“ doplnil. Februárová výška indexu je lepšia aj ako celkový priemer, ktorý je vo výške mínus deväť bodov. Tento priemer zahŕňa údaje od roku 1974. Prieskumu agentúry GfK sa zúčastnilo 2 tis. respondentov vo veku od 16 rokov v období medzi 31. januárom a 16. februárom. GfK tento prieskum uskutočnila v mene Európskej komisie.

Súvisiace články

Aktuálne správy