Najviac telefonátov do Sociálnej poisťovne sa týka dôchodkov

Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne vybaví mesačne priemerne 30.840 telefonických hovorov, z toho priemerne 16.350 hovorov tvoria informácie o dôchodkoch.
Telefonické hovory majú výlučne informačný a poradenský charakter. Dôvodom ich zaznamenávania je zvyšovanie kvality operátoriek a poskytovaných služieb. Nahrané informácie sa ďalej nespracovávajú. Ak poistenec urguje konanie, alebo reklamuje výplatu dôchodkovej dávky, zamestnanec informačno-poradenského centra so súhlasom poistenca vyhotoví zápisnicu, ktorú zašle odboru dôchodkových dávok na ďalšie konanie. Zápisnica sa stáva súčasťou dávkového spisu poistenca. Zamestnanec informačno-poradenského centra môže poistenca po vzájomnej dohode spätne telefonicky kontaktovať.
V telefonickej komunikácii získajú občania v Sociálnej poisťovni informácie o dôchodkoch na bezplatnej linke 0800 123 123, pre volania zo zahraničia na číslach +421 906 171 931, +421 2 3247 1931, informovala Sociálna poisťovňa.

Súvisiace články

Aktuálne správy