Reklame sa človek nevyhne

Reklame sa človek nevyhne. Či chce, alebo nie, ovplyvňuje ho. Tak v negatívnom ako aj pozitívnom zmysle slova. Čo má svet finančných záležitostí spoločné s reklamou? Predovšetkým uprednostňovanie určitých produktov pred druhými. S troškou nadsázky možno povedať, že uprednostňovanie určitého štýlu života pred druhým.

Investičné produkty majú zo zákona povinnosť upozorniť potenciálnych klientov o možných rizikách z investície. Povinné nie je oznámenie, že prílišná reklama škodí nielen zdraviu ale aj zdravému rozumu. Hovorí sa, že šláger sa stáva šlágrom, keď ho sto krát odohrajú. Alebo sto krát povedaná lož sa stáva pravdou. Aj prvotný nezáujem či apatia sa otupia a ponúkaný produkt sa zákazníkom zapáči.

Malý prieskum hovorí…

Celý článok si môžete prečítať tu »».

Súvisiace články

Aktuálne správy