Adidas sa v 3. kvartáli vrátil do čiernych čísel

Nemecký výrobca športových potrieb Adidas sa vďaka striktným úsporným opatreniam a výraznému nárastu online predaja vrátil do čiernych čísel.

Adidas dosiahol za prvých 9 mesiacov 2020 aj napriek výraznej strate v 1. polroku čistý zisk z pokračujúcich operácií vo výške 291 miliónov eur. Na porovnanie, čistý zisk v rovnakom období vlani predstavoval 1,737 miliardy eur. Tržby za 9 mesiacov medziročne klesli o 18 % na 14,297 miliardy eur.
Čistý zisk v 3. kvartáli sa znížil o 15,5 % na 546 miliónov eur zo 646 miliónov eur v rovnakom obrobí vlani. Čistý zisk z pokračujúcich operácií klesol o 10,4 % na 578 miliónov eur alebo zo 644 miliónov eur. Zisk na akciu dosiahol 2,80 eura po 3,26 eura pred rokom. Tržby dosiahli 5,96 miliardy po 6,41 miliardy eur.
Prevádzkový zisk medziročne padol o 11,6 % na 794 miliónov eur. V porovnaní s 2. štvrťrokom 2020 sa však zvýšil o viac než 1,1 miliardy eur.

Súvisiace články

Aktuálne správy