Zisk reťazca H&M medziročne oslabil

Módny reťazec vo svojom druhom kvartáli evidoval medziročný pokles zisku po zdanení na 4,638 mld. švédskych korún (SEK) z úrovne 5,897 mld. SEK.

Švédsky módny obchodný reťazec Hennes & Mauritz AB (H&M) vo svojom účtovnom druhom kvartáli, čiže za marec až máj, evidoval nárast tržieb (vrátane dane z pridanej hodnoty) o 2 percentá na sumu 60,463 mld. švédskych korún (SEK). Zisk firmy po zdanení však klesol na 4,638 mld. SEK z úrovne 5,897 mld. SEK, na ktorej bol v rovnakom období pred rokom. Reťazec o tom informoval vo štvrtok na svojej internetovej stránke.

Za svoj účtovný prvý polrok firma dosiahla tržby (vrátane dane z pridanej hodnoty) v sume 114,017 mld. SEK. Zisk H&M po zdanení za prvý polrok tiež medziročne oslabil, a to na 6,01 mld. SEK zo sumy 8,354 mld. SEK. Módny reťazec zároveň informoval, že v priebehu tohto roka plánuje otvoriť približne 390 predajní a zatvoriť 150 obchodov. Väčšinu obchodov H&M otvorí v rozvíjajúcich sa trhových ekonomikách.

Súvisiace články

Aktuálne správy