Víťazmi FbRulezz 2011 Martinus.sk, Zaraguza Digital a Triad Advertising

Prvá súťaž marketingových a komunikačných riešení na Facebooku – FbRulezz 2011 pozná najlepšie práce na Slovensku.

Z celkovo 61 prihlásených
od 27 prihlasovateľov si zlato odniesli Martinus.sk za ich Facebook
stránku, Zaraguza Digital za aplikáciu Spending report pre Tatra Banku
a Triad Advertising za aplikáciu Aký si šofér pre poisťovňu Genertel.

Vyhlasovanie víťazov sa uskutočnilo
v stredu večer po konferencii InternetRulezz
– All about Facebook

v priestoroch bratislavského divadla Meteorit. Súťažilo sa v troch
kategóriách: Komunikácia na Facebooku, Facebook v komunikácii a Efektivita
Facebook komunikácie. O shortlistoch a celkových víťazoch rozhodovala 13 členná slovensko-česká
porota
zložená z odborníkov
v oblasti sociálnych médií, digitálneho marketingu a zástupvcov klientov.

Komunikáciu na Facebooku najlepšie
zvládajú značky samotné, v tejto kategórii im pripadli okrem prvého
a tretieho miesta aj tri shortlisty. Zlato putovalo do Martinus.sk, striebro
si odniesla aplikácia Dovolenkové odpočítavanie pre klienta Verne.sk
od agentúry Triad Advertising a bronz získala nezisková organizácia
Voices za budovanie svojej značky prostredníctvom Facebooku.

V kategórii Facebook v komunikácii
jasne dominovala agentúra Zaraguza Digital, ktorá si odniesla všetky
tri cenné kovy, a to za práce Spending Report pre Tatra Banku, Moja
krvná skupina pre zdravotnú poisťovňu Dôvera a Deň neprečítaných
kníh, ktorý na Facebooku pripravili v spolupráci s klientom Martinus.sk.

Efektivitu Facebook komunikácie zase
ovládla agentúra Triad Advertising, ich práce Aký si šofér
pre Genertel, Dovolenkové odpočítavanie pre Verne.sk a Generátor
výhovoriek 3000 pre Radu mládeže Slovenska získali všetky tri najvyššie
ocenenia.

„Zorganizovaním tejto súťaže
sme chceli ukázať najlepšie práce a komunikačné riešenia, ktoré
na Slovensku v prostredí Facebooku vznikajú. Okrem ocenenia tých najlepších
bolo našou snahou aj inšpirovať trh a ponúknuť návody ako efektívne
využívať Facebook v komunikácii firiem, značiek či produktov. Veríme,
že sa nám to už v prvom ročníku podarilo a stále viac firiem si
tak nájde cestu k sociálnym médiám, ktoré už dávno nevyužívajú
len deti a mladí ľudia, ako si to mnohí mylne myslia,“ predstavuje
myšlienku súťaže jej organizátor Peter Šebo.

Kompletné výsledky a shortlisty
súťaže FbRulezz 2011 aj s popisom jednotlivých prác nájdete na http://fb.rulezz.sk/2011/works/winners.

Súvisiace články

Aktuálne správy