Ruský reťazec supermarketov Magnit otvoril v utorok diskontné obchody

Ruský reťazec supermarketov Magnit otvoril v utorok svoje nové diskontné obchody, keďže rastúca inflácia a klesajúca životná úroveň nútia ruských spotrebiteľov hľadať položky s nižšími cenami. Informuje o tom agentúra Reuters.

Magnit uviedol, že nová značka V1 sa zameria na základné produkty vrátane ovocia, zeleniny a pekárenských výrobkov. Bude pritom ponúkať užší sortiment než existujúce obchody reťazca.

Ruskí spotrebitelia zápasia s prudkým nárastom cien a klesajúcimi príjmami za rok, odkedy Kremeľ nariadil inváziu svojej armády na Ukrajinu. To zasiahlo kúpnu silu domácností a zvýšilo dopyt po tovare za nižšie ceny.

Diskonty zaznamenali silné výsledky, čo prilákalo aj tradičných maloobchodníkov na tento zrýchľujúci sa trh.

Reťazec Fix Price v pondelok (27. 2.) oznámil nárast tržieb o 20,5 % a prevádzkového zisku o 27 % v minulom roku, keď Rusi obmedzili svoje výdavky.

„Diskontné predajne zostávajú jedným z najrýchlejšie rastúcich segmentov trhu a zachovávajú si vysoký potenciál pre budúci rozvoj,“ uviedla vo vyhlásení Anžela Rjabova, riaditeľka pre diskontný formát V1 reťazca Magnit.

Magnit uviedol, že v „najbližšej budúcnosti“ plánuje otvoriť 15 pilotných predajní V1 v moskovskom regióne. Obchody budú ponúkať špecializované položky privátnych značiek a položky budú vystavené na paletách alebo v škatuliach. A budú využívať viac technológie, ako sú samoobslužné pokladnice, aby znížili náklady.

Magnit už prevádzkuje iný rad diskontných predajní pod značkou Moja cena.

Viac o téme: diskontná predajňa , Rusko , spotrebitelia , supermarket

Súvisiace články

Aktuálne správy