Názory čitateľov


Názory k článku:
Mailom do banky

19. 6. 2001   bal@pobox.sk
Ja som nedavno poslal pripomienky do Postovej banky, konkretne som sa stazoval na tazke hladanie e-mailoveho kontaktu a zaujimal som sa, ci nechcu rozsirit e-mail notifikaciu o sumu a dalsie informacie. Odpoved bola v oboch pripadoch typu "nieco treba odpisat" - t.j. ze mozem nadalej pisat na tu adresu (za ktorou som cakal skor webmajstra) a notifikacia je bez dalsich informacii kvoli mojej bezpecnosti (napr. v Tatrabanke to vsak problem nie je).
17. 6. 2001   jarol@isternet.sk
Asi pred 1 - 2 mesiacmi sme poslali ziadost o vyjadrenie k urcitej obchodnej zalezitosti na prislusny usek v CSOB, ktora nam na zmluvnom zaklade poskytuje komercne sluzby. Za tieto sluzby platime banke mesacne nemale poplatky. Zarazajuce je, ze na mail adresovany priamo riaditelovi useku sme do dnesneho dna nedostali ziadnu odpoved, pricom je to ich povinnost podla uzavretej zmluvy. Co dodat ? Doporucujem otestovat e-mailovu reakciu vrcholovych managerov bank, u ktorych by oneskorena alebo ziadna reakcia mala byt povazovana nielen za nekvalitne poskytovanie sluzieb, ale nekompetentnost pre zastavanu funkciu.
15. 6. 2001   bocos@yahoo.com
Som klientom Tatra banky a musim povedat, ze som spokojny. Vsetky formy priameho bankovnictva dobre funguju. Najviac sa mi paci prevod prostriedkov v ramci banky, ked prikaz je zrealizovany v priebehu minut. Podobne promptne su reakcie na maily. J.S>
12. 6. 2001   sedrik@pobox.sk
Aj ja som raz písal do ČSOB. Odpoveď prišla po týždni, keď som na to už zabudol. Odpoveď bola korektná - skrátka OK, ale nie už aktuálna.
5. 6. 2001   zuzana.peclerova@post.sk
Dobry den, chcela by som sa podelit s mojou skusenostou, ktora sa tyka "emailovej" ziadosti o informacie v banke. Konkretne, obratila som sa na Slovensku sporitelnu. Chcela som vediet, ake vsetky poplatky banka uctuje a v akej vyske. Svoju ziadost som naformulovala a odoslala v jeden den, podvecer, a hned na druhy den som odrzala email s odpovedou. Potesila ma rychlost,presnost a kompletnost odpovede. Takze ja mam v tejto prroblematike zatial len pozitivnu skusenost. Zuzana Peclerova
5. 6. 2001   marco@post.sk
Osobitne ma pobavil pristup Istrobanky... Maju nad cim rozmyslat.
1. 8. 2001   moj@mailbox.sk
bohuzial aj mna! Dufam, ze kompetentni sa naozaj zamyslia nad "tymi e-mailami"!
1/1