Známa medzinárodná doručovateľská sieť DPDgroup mení svoj názov

Medzinárodná doručovateľská sieť DPDgroup, ktorá je materskou spoločnosťou DPD na Slovensku, mení svoj názov na Geopost. Kuriérska spoločnosť bude na Slovensku naďalej pôsobiť ako DPD, člen skupiny Geopost.

Zmena názvu má za cieľ podporiť rastové ambície spoločnosti. Geopost je nová značka, ktorá pokryje súčasné kľúčové činnosti, ako aj oblasti budúceho rastu:

– Doručovania: B2B, B2C a cezhraničné doručovanie zásielok a balíkov, vrátane doručovania pre firmy, do domácností a na odberné miesta.

– Špecializované doručovanie: Odborné riešenia doručovania navrhnuté na splnenie špecifických potrieb v sektoroch, ako sú napríklad zdravotníctvo či potravinárstvo.

DPD group

Logo DPDgroup. Foto: DPD

– New Commerce: Vývoj integrovaných, digitálne orientovaných riešení, pre e-commerce, ktoré podporia budúcu expanziu.

– Dosahovanie pokroku: Strategické iniciatívy, nápady, pilotné programy a myšlienkový leadership, ktoré pomáhajú definovať budúce smerovanie celého odvetvia, vytvárať udržateľnejšiu budúcnosť a presadzovať lepší spôsob podnikania.

Ostatné komerčné značky, pod ktorými spoločnosť vo svete pôsobí (Chronopost, DPD, SEUR, BRT, Jadlog atď.) sa nemenia a nová značka Geopost ich bude podporovať, čím vytvorí jednotný a globálny brand. Tento strategický krok je v súlade s ambíciou spoločnosti Geopost stať sa vzorom v oblasti trvalo udržateľného doručovania a lídrom, ktorý prispieva k zrýchleniu elektronického obchodu.

DPD na Slovensku

Ilustračné foto. Foto: DPD

O spoločnosti Geopost

Geopost, európsky líder v doručovaní balíkov a riešení pre elektronický obchod, pôsobí v 49 krajinách sveta na všetkých kontinentoch prostredníctvom siete odborných doručovateľských značiek DPD, Chronopost, SEUR, BRT, Speedy a Jadlog.

So 122 000 zamestnancami a partnermi sa spoločnosť Geopost usiluje o to, aby bol obchod pre jej zákazníkov a komunity pohodlnejší, ziskovejší a udržateľnejší. Spoločnosť Geopost sa zaviazala stať sa medzinárodným vzorom v oblasti udržateľného doručovania a je prvou globálnou doručovateľskou spoločnosťou, ktorej plán na dosiahnutie čistých nulových emisii do roku 2040 schválila iniciatíva SBTi (Science Based Targets).

Spoločnosť Geopost, ktorá je súčasťou skupiny La Poste Groupe, dosiahla v roku 2022 tržby vo výške 15,6 miliardy EUR a doručila 2,1 miliardy balíkov po celom svete.

Viac o téme: DPDgroup , Geopost , kuriérska spoločnosť

Súvisiace články

Aktuálne správy