Blíži sa termín pre sociálne odvody

Do 8. augusta musia zaplatiť poistné na nemocenské poistenie a dôchodkové zabezpečenie samostatne zárobkovo činné osoby, ktorým od 1. júla tohto roka vznikla povinná účasť na oboch systémoch. Poistné tieto osoby zaplatia z nového vymeriavacieho ...

BRATISLAVA – Do 8. augusta musia zaplatiť poistné na nemocenské poistenie a dôchodkové zabezpečenie samostatne zárobkovo činné osoby, ktorým od 1. júla tohto roka vznikla povinná účasť na oboch systémoch. Poistné tieto osoby zaplatia z nového vymeriavacieho základu, ktorý tvorí polovica pomernej časti základu dane z príjmov fyzických osôb za rok 2001.

Z nového vymeriavacieho základu platia podnikatelia poistné vo výške 4,8 percenta na nemocenské poistenie a 28 percent na dôchodkové zabezpečenie. Takto určený základ sa podľa Kadnárovej použije do 30. júna nasledujúceho kalendárneho roka.

Ak pois…

Celý článok si môžete prečítať tu.

Komentáre k článku

Momentálne nie je pridaný žiadny komentár
Pridajte komentár

Súvisiace články

Aktuálne správy