Kúpanie k letu patrí, skúsení plavci si ho užívajú naplno, no vo vodách marketingu sa nad hladinou každý neudrží. Letná akadémia o kreativite vás však zachráni pred utopením v búrlivých vlnách médií, komunikácie, digitálu, reklamy a eventov.
Pätica agentúr z rozličných sfér marketingu spojila svoje sily, aby pomohla plavcom aj neplavcom.
Osemtýždňový kurz pod taktovkov profesionálnych Mičov Bjukenenov z reklamky, digitálky, eventovky, mediálky a PR agentúry naučí všetko o kreativite a tvorbe značky v digitálnej dobe. „Všetkých účastníkov čaká v horúcich dňoch veľa inšpirácie, praktické príklady a trocha teórie. Najbližšie to bude o tom, ako majú vyzerať eventy 21. storočia z dielne PS:Events,“ pozýva Zuzana Kušová z agentúry Mayer/McCann Erickson.
V auguste si potom budú môcť účastníci vypočuť všeličo o PR trendoch a buzzwordoch z úst PRime time a nakoniec o efektívnych kampaniach v podaní Universal McCann.
Plavecký kurz odštartovali záchranári z agentúry Mayer/McCann Erickson, ktorí účastníkov previedli históriou, súčasnosťou aj budúcnosťou reklamy. Tí, čo doteraz neprišli, zmeškali aj prednášky digitálnej agentúry PS:Digital o úžasných zákutiach digitálneho sveta a Facebooku. Netreba si však zúfať, ďalšie budú každý štvrtok až do konca leta. Vždy o 8:30 v Monsters Cafe v bratislavskej Petržalke.
Viac info TU.