Názory čitateľov


Názory k článku:
Mimoriadna udalosť a ziskuchtiví podnikavci

14. 9. 2019   rak
v nemenovanom obchode su na predaj rozne druhy jogurtov, najlacnejsi je za 0,25 e pri gramazi 125 g, toto je hladina odporu pod ktoru obchodnik by nerad siel ide len ked je tovar pred koncom zaruky
14. 9. 2019   McTrump
Za totality som nakupoval v zahraničí rôzne úzkoprofilové veci a rozdával ich kolegom, lebo ich potrebovali. Spravidla zadarmo.
Po páde totality ma zamestnal veľký, nadnárodný US koncern, kde ma naučili ako sa robí demokratická cenotvorba a teda aj aký som bol somár.
Fascinujúce je, koľko súkmeňovcov na to nepotrebovalo vôbec žiadne zahraničné školenia a zjavne im na to úplne stačili vrodené inštinkty.
Na druhej strane je pravdou, že princíp je prekvapivo jednoduchý - zisti koľko má zákazník peňazí a vylieč ho z nich. Pritom je úplne jedno, či mu predávaš krabičku zápaliek, alebo atómovú elektráreň.
As easy as that.
Poučenie: cena nie je vlastnosťou tovaru (ako sú mnohí truhlíci presvedčení), ale ochotou kupujúceho.
A tá sa dá zvyšovať, keď sa mu vsugeruje, že dostane niečo čo nemá (a ani nikdy mať nebude).
Takže napríklad na chudákov mimoriadne zaberá luxus (a na ženy, čo v ich mysli súvisí s penisom - napríklad nadrozmerné SUV).
Luxus je pritom ideálny, lebo je najlacnejší, keďže zákazník si ho vytvorí vo vlastnej hlave sám (nemajúc ani zdania o tom, čo to vlastne skutočný luxus je :)
1/1