Názory čitateľov
Nemci prijali protieurópsky zákon: O dva roky za ich diaľnice zaplatíme, hlavne my, zahraniční vodiči
25. 3. 2017 Gray
Co keby sa autor clanku najprv zamyslel... Nemci platia za dialnice vsade naokolo, ale u nich nikto platit nemusi? Okrem toho domaci platia cestnu dan, ktora je ovela vyssia ako dialnicne poplatky. Maju platit aj dan a este aj dialnicnu znamku? Preco?
24. 3. 2017 fero z BA
hlúpejší článok asi ťažko existuje, potom všetky krajiny, samozrejme aj SR má protieuropsky zákon lebo za diaľnice musia platiť aj cudzinci
24. 3. 2017 max
no dajme aj my rovnaký zákon a budú aj nám cudzinci viac platit...
rovnako by nemecka firma podnikajúca v nemecku a na slovensku by mala na slovensku dať nemeckú mzdu ...
rovnako by nemecka firma podnikajúca v nemecku a na slovensku by mala na slovensku dať nemeckú mzdu ...
24. 3. 2017 Lolo
Keby Germanske dialnice viedli po zvysku Europy, tak by sme sa skladali aj na holokaust.
Kto nechce, do Germanie nemusi jazdit.
Kto do germanie jaydit musi, pripocita si myto a poplatky ku cene.
Gastarbeiteri a brigadnici, pripadne ine formy arbeit touristov, si priplatia 130 eur a nejake dalsie kilo rocne, za privesny vozik z miesackou a veselo sa budu prevazat po Germanii za zazitkami a pracou nadalej.
Kupia si o karton chlastu menej.
Alebo o karton cigariet.
Europa nieje jednotna federacia, je to zlepenec kolonizatorov, conqistadorov a kolonii, pripadne protektoratov.
Osobny automobilizmus a nakladna doprava, je najlepsie spoplatnitelny a neustale sa napriek restrikciam sa rozvijajuci trh.
Kto nechce, do Germanie nemusi jazdit.
Kto do germanie jaydit musi, pripocita si myto a poplatky ku cene.
Gastarbeiteri a brigadnici, pripadne ine formy arbeit touristov, si priplatia 130 eur a nejake dalsie kilo rocne, za privesny vozik z miesackou a veselo sa budu prevazat po Germanii za zazitkami a pracou nadalej.
Kupia si o karton chlastu menej.
Alebo o karton cigariet.
Europa nieje jednotna federacia, je to zlepenec kolonizatorov, conqistadorov a kolonii, pripadne protektoratov.
Osobny automobilizmus a nakladna doprava, je najlepsie spoplatnitelny a neustale sa napriek restrikciam sa rozvijajuci trh.
1/1 |