Názory čitateľov


Názory k článku:
Nekalé bankové praktiky: Ako správne vnímať reklamu, aby ste jej rozumeli

18. 10. 2016   a
pocet uzavretych hypotekarnych zmluv piaty mesiac za sebou klesa. Je to najvacsi a najdlhsi pokles za poslednych viac ako desat rokov. zdroj: www. nbs.sk - vybrane ukazovatele...
17. 10. 2016   Lolo
Problem dnesnej doby je ten, ze reklame sa neda rozumiet, pretoze veci ktore nepotrebuju reklamu obvykle potrebujeme, ale veci ci produkty ktore nepotrebujeme, potrebuju reklamu. Preto je dobre ignorovat reklamu, nakolko sa jedna vatsinou o nepotrebne produkty a veci, takze ich mozeme ignorovat. Kto nerozumie zmluvam, alebo nevie co podlisal, je idelany kon, ktory banke a bankstrom prinasa zisk v podobe urokov.
Keby sme vsetci nakupovali na obciansky preukaz, alebo otlacok prsta, bol by to cisty komunizmus. Problem nastava v tom, ze veci treba splacat. Ale ak banka pozicia developkarovi na stavbu kralikarne a nasledne poskytne hypoteky otrokom za kralikarne, nemoze nic stratit. Stale vlastni vsetko a peniaze sa vyrobia z nicoho a pridana hodnota a uroky su na tom, kto tie peniaze je ochotny zarobit.
Ked sa to nepodari, tak je to smutne a neda sa stym nic robit. Z holou ritou ostanu len ty, co podpisali a upisali diablovi penazi z neba. NA to sluzi reklama a propagacia niecoho, co ma lakat toho, kto sa vnutorne presvedci o tom, ze to, alebo ono je vyhodne a potrebuje prave to a nic ine. Idelane ak umrie v presvedceni, ze prave to co urobil, alebo ako konal, bolo spravne a nemenne.
Horsie je, ak suhra okolnosti, cloveka odpoji od matrixu, precitne a pripadne sa prebudi do relaity, ktora nemusi byt tak prijemna, alebo pohodlna, ako to, comu veril, alebo v akom omyle zil, alebo bol v omyl uvedeny.
Ak sa jedna o praci prasok, ktory dodrbe pracku, alebo doondie pradlo, jedna sa o nahraditelnu stratu, ktoru je mozne nahradit. Horsie je to z celozivtnymi investiciami do kralikarne.
1/1